Solsken igen...

... dock håller det mest trolig inte i sig :/ Men skönt iaf med lite sol, och skönt att jag snart är klar med allt i skolan för iår och att jag klarar allt ! Jag känner mig nöjd som bara den.
Idag har det varit lite skola sen bara hängt på stan med mina retards ! Haha dom är för härliga alltså :) Sen har jag gjort en svenska uppgift nyss också, känner mig duktig. Att man alltid skjuter upp saker, så fruktansvärt onödigt. Inte nog med att man får ångest då man tror att man inte ska hinna klart med all skit, och sen när man gör de så to det typ en halvtimme ! De kan man ju offra och ändå ha ett liv. Hoppas att detta sommarlog gör att min kraft kommer tillbaks, annars går det åt helvete..
 Ikväll blir det att gå på grease konsert på skolan, estet ettorna har de, blir nog skojsigt tror jag !
Imorgon är jag ledig ! Men det lär ändå bli lite skola, ska försöka få tag på Ulrica och få veta hur det gick på matte nationella så kan se om jag ska kolmpletera något och lämna in svenska grejen. Annars så är det ganska planlöst just nu, mest bara ta det lugnt. Kanske höra med den där snubben om han vill göra nått kanske, kanske ! :)


Retard 1 :)


Retard 2 :)


Retard 3 :)


I wanna be a billionaire so fuckin' bad.
Buy all of the things I never had.
Uh.
I wanna be on the cover of Forbes magazine,
Smiling next to Oprah and the Queen.

Peace !

Kommentarer
Postat av: frida p

men.. du hade ju inte tid att gå på stan idag=((

2010-05-27 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0