I take the blue ones every time.

Vilket bra humör jag är på ! :) pusssssssssssss

Igår var det en chill skoldag, fick lära sig mun mot mun metoden igen osv, riktigt bra att kunna. Sen drog jag Frida och Carre på stan ett tag, senare när jag kom hem sov jag typ halva kvällen. Sen kallade kvarnängen. Soliga söderna vann i vollyboll, helt ok ! :D Sen for jag till Markus i sävast, mycket trevlig kväll !
Idag har det inte hänt mycket än ! En cykeltur hem från sävast halv tre var ett riktigt sömnpiller, var död till tio i ett ! Men de är skön...t. Nu blir det nog att sticka iväg och träna ! :)

Now here's the sun.
Come to dry the rain.
Warm my shoulders and relieve my pain.
You're the one thing that I'm missing here.
With you beside me I no longer fear.

Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0