All the right moves.

Snacka om dååååååålig start på dagen idag. Började 10.05, vaknade 20 över 10. Slet på mig kläderna och öppnade ytterdörren och det ÖSREGNADE .. Då kände jag för att döda något. Men tog mig iväg, var inte mitt vanliga glada jag, men det kom senare. For på stan med mamma, lukas och Wilma och skulle köpa skor till dom och hämta böcker och så på körskolan. Lukas är fruktansvärt jobbig att ha i affärer även om han sitter i vagn! Efter jag hämtat böckerna gick vi till hm, och jag hittade en skjorta :D
Nu ska jag gå och möta någon snubbe i regnet ! :)


cool brud i omklädningsrummet.


Let's paint the picture
of the perfect place
They've got it better then when anyone's told ya
They'll be the King of Hearts, and your the Queen of Spades
Then we'll fight for you like we were your soldiers

Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0