Vackert.

Var och kollade på alla fina på balen förut ! Så fin vill jag också vara, iaf näste år på balen.
När jag vaknade i morse trodde jag faktiskt jag skulle bli sängliggande, inte bara trött utan dyn förkyld med. Men det gick över. Även om Markus lillasyster Vilma var uppe och sprang lyckades vi sova från och till tills 11. Sen var det bara stiga upp och käka frukost. Drog sen med bussen till stan och hjälpte Lisa välja en klänning till skolavslutningen, och själv hittade jag ett par blommiga strumpbyxor :) Sen var det då till att kolla på dom balklädda, vackert värre !
Nu snart blir det väl att dra till Tobbeboi och chilla på med nå människor, ska fixa Erik och Gustavs frilla, hoppas det blir bra ;) Får ta Frida med den tappade rösten till hjälp, så söt hon är !
Imorgon far Markus till Grekland i en vecka. Lyllo han, och mindre lyllo mig som blir kvar och saknar honom .. ;*  Aja, en vacka går fort !


Den där balfrisyren borde jag dra ! Eller ... :)

And i feel its right.

Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0