ok.

Asså vissa dagar..
Idag blev jag klar med matten, snacka om skööööööönt! Var på skolan klockan 9 i morse, tyckte det var bra jobbat. Hängde där med ett gäng snubbar, sen cyklade jag, Ponk och Pontus till stan och jag köpte ögonskugga haha ! :)
Nyss somnade jag till en film och när jag vaknade hade den börjat om .. bra där !
 Nu ska jag ge mig av och hämta Wilma på dagis!

DU är så satans jävlar åt helvete dum ibland. Jag HATAR din fittiga översittar äckel uppsyn. SNORUNGE. Fy fan i helvete. JAAAAAAAAA jag är inte den bästa på att förklara, de vet jag och förlåt, förlåt, förlåt för de! Men DU är påväg någonstans där du inte borde vara. DUMMA JÄVLA CP. Kan du bara fatttttaaaaaa. Jag tål dig inte vissa dager. IDIOT.
Du gör mig bara ledsen. När är du klar att göra dina misstag ? Orkar ju inte se dig sådär. Förstå bara de.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0