Dina färger var blå.

Idag har jag varit och gjort ett pass, snacka om att jag vill utomlands nu! Och det lär bli på ett eller annat sätt i slutet av sommaren ! Skön...t
Sen var jag och mor och letade konfirmations present till Lisa, det är inte de lättaste. Sen kom Frida in till stan och vi gick omkring och tog en mysig fika på Hanssons sedan begav vi oss till mig. Tjocka som vi är köpte vi lite godis och hyrde en film, A perfect getaway, den var faktiskt bra. Och nu är jag ensam igen, och ensam vaken för den delen .. tror jag iaf. Så nu saknar jag den där Markus igen .. typiskt :)
Tråkigt att jag imorgon måste lämna in mitt harry potter för att någon snorunge står på tur att låna .. Vad fan är det för sätt! Trodde jag var den största nörden.


En ecklig kille som tagit bort dom bra bilderna jag hade .. :*

Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0