Burn to shine.

Var nyss ute med Wilma och hoppade studsmatta. Det är som kul, förutom att jag inte förstår varför man ska ha sånga, man får ju bara ont. Men dock är dom kul iaf, ochdom går att sola på! Vi skrattade tills vi avled nästan :)


Snygggggggggg.

Tidigare idag så var jag och sa hejdå till Markus som just nu förövrigt sitter på planet till Grekland just nu.. Är inte alls avundsjuk .. Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Skulle ha pluggat men då visar det sig att papprena jag måste ha är borta! Så ja, då blev jag less och arg. Men får ta och fixa det eller något.
Snart blir det nog att ta en promenad med Emma verkar det som, det blir mysigt.
Igår på kvällen blev det chillning på hög nivå hos Tobbe med ett härligt gäng, som vanligt såklart :D Och allt slutade med att jag gjorde en jädra massa scones, helt okej ! Är man duktig så är man.

Jag saknar ju Markus redan .. Det är väl de där med att jag inte kan träffa honom som förstärker det! En vecka, bara att hålla ut :)

Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0